Nog 6 weken! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Joelle Buren - WaarBenJij.nu Nog 6 weken! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Joelle Buren - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken!

Door: joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

02 Oktober 2014 | Nederland, Barneveld

Druk, druk, druk.

Nog 6 weken en het Is zover!
10 november vertrekken mirjam, denise, mandy, martijn en ik voor 9 weken naar Ethiopië voor stage. Daar gaan We helpen met het opzetten van een "praktijkschool" waar les wordt gegeven in het boeren. De school is voor zowel kansarme jongeren die een vak willen leren als voor boeren die beter willen leren om te boeren.
Vorig jaar zijn de kippenstallen gebouwd en dit jaar gaan We ons richten op koeien en export van gewassen.

Op het moment zijn We druk met de voorbereidingen. De tickets zijn geboekt en betaald. Ook het onderdak op de compound en het eten zijn betaald en geregeld. Nu zijn We druk met ons projectplan. Ook zijn We druk met geld inzamelen voor de stichting waar We gaan helpen. Het geld wort gebruikt om de stallen te bouwen. Elke euro helpt! (Bijgevoegd zit de flyer)

We zullen verblijven op de compound zelf zodat We dichtbij het project zitten. De compound is gelegen in Debre Zeyit. Een plaatsje vlakbij de hoofdstad Addis adeba.

Gelukkig is freddy in goede handen als ik weg ben. Ook het ebola virus is gelukkig nog ver weg.

Via deze blog houd ik iedereen tijdens de reis weer up to date.