Het aftellen is begonnen... Nog 1 week! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Joelle Buren - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... Nog 1 week! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Joelle Buren - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen... Nog 1 week!

Door: Joelle van Buren

Blijf op de hoogte en volg Joelle

02 November 2014 | Nederland, Houten

Hoi allemaal.

Mijn vorige verslag is alweer een maand geleden. Tijd voor een update dus.

10 november vertrekken we al naar Ethiopië! Dat betekent dat We nog maar een weekje te gaan hebben. aftellen dus!

Nine gaat helaas niet meer mee. Echt super jammer, maar ik begrijp haar keuze. Dit betekent wel dat We de groepen opnieuw ingedeeld hebben. Mirjam en ik gaan ons nu bezig houden met Horticulture4Ethiopia. Wij gaan kijken naar het verbouwen en exporteren van gewassen. Denise, Mandy en Martijn houden zich bezig met Cows4Ethiopia.

in de afgelopen weken zijn wij druk geweest met fundraisen om het project financieel te helpen ondersteunen. Hiervoor hebben We bedrijven, vrienden en familie benadert. Ook hebben wij onze eigen Facebookpagina cows&horticulture4ethiopia opgezet. Hier staat informatie op en foto's van het project.

Door de stichting Light for the world zijn wij gevraagd om op 14 oktober 2014 samen met hun de aex te openen op beursplein 5. Een hele eer. Door problemen met het ov is het helaas alleen Mirjam en mij gelukt hierbij aanwezig te zijn. Dit was erg gaaf om te doen.

Op dit moment ben ik vooral bezig met leren voor de toetsen volgende week en het voorbereiden van de reis.
Alles staat klaar om ingepakt te worden, de vaccinaties en malariapillen zijn geregeld en fred heeft een nieuwe verzorgster.

Ook onze mascotte Is inmiddels geboren en heeft de naam KUBU (koeboe) gekregen.
Alles wat mij nu nog rest is het aftellen voor het zover is!

Mijn 25ste verjaardag valt ook in de periode. Een verjaardag om nooit te vergeten dus. Ik vind het wel moeilijk dat mijn familie hier niet bij is. De zondag voor vertrek komen de oma's en opa langs en natuurlijk martijn en Marlotte. Met zijn 8en gaan we heerlijk platen als pre-verjaardagsfeest.

Maar er is nog genoeg te doen voor vertrek. Snel volgt er een nieuw verslag. Maar eerst.... AFTELLEN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joelle

In deze reisblog is te volgen wat ik meemaak tijdens het reizen. ik vind het leuk als ik reacties erop krijg!!

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 21070

Voorgaande reizen:

15 September 2017 - 07 Oktober 2017

Costa Rica

10 November 2014 - 13 Januari 2015

stage Ethiopie

09 Augustus 2013 - 19 Augustus 2013

mexico

04 December 2012 - 28 Mei 2013

backpacking

Landen bezocht: